Eesti Laul

Mart Normet: reklaamlaulu poleks ma „Eesti laulu“ lavale lasknud!

Kristjan Väli 06.03.2018, 20:00

Kui solvunud „Eesti laulu“ produtsent Mart Normet leiab, et Leslie da Bass kasutas laulukonkursi ära, et publitseerida eraäri reklaamikampaaniat, siis reklaamiguru Joel Volkov ei näe turundustrikis midagi ebaeetilist „Kerge värske briis jube tagurlikuks muutunud konnatiigis!“ 

Artikli täismahus lugemiseks vajuta:
%
Proovi Digilehte
1€/kuu

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud