Eesti uudised

195 000 paroolikaardi kasutajat varsti enam mobiilipanka ei saa

Toimetas Sille Võsaste 19.06.2018, 17:43

Swedbankis kasutab 195 000 klienti ainsa interneti- ja mobiilipanka logimise vahendina paroolikaarti. Kaheksa kuu pärast pole aga paroolikaardiga enam midagi võimalik teha.

Mobiilipanka saab juuli keskpaigast alates sisse logida ainult Smart-ID, Mobiil-ID ja PIN-kalkulaatoriga, millest viimased kaks on tasulised lahendused. Uus mobiilirakendus tuleb Swedbanki klienditeeninduse juhi Ede Raagmetsa sõnul peagi välja.

Kuigi teadaolevalt ei ole Eestis paroolikaardi kasutamise tõttu varasemalt probleeme olnud, ütleb Raagmets, et üle-euroopaliste reeglite tõttu ei peeta paroolikaarte enam piisavalt turvaliseks isiku tuvastamise vahendiks.

Internetipanganduses toimuvad samuti muutused – paroolikaardiga sisseloginutele hakkab 13. septembrist kehtima 100-eurone ülekandelimiit. 8. novembrist muutub see 50 euro suuruseks ja 1. veebruaril 2019. aastal kaob Swedbanki internetipangas igasugune võimalus paroolikaarte kasutada.

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud