Seisukoht

Seisukoht | Äkki valija ei taha kohtuda?

Elis Kusma, toimetaja 15.07.2018, 19:20

Ongi käes: kaubanduskeskuste ette, kus sees ootamas pensionifondide  ja internetipakkujad, on end sisse seadnud ka esimesed maailmavaate pakkujad.

Miks peetakse sisseoste tegema tulnud inimeste pealetükkivat küsitlemist heaks müügitaktikaks ja erakonnadki sama üritavad, jääb seejuures arusaamatuks. Enamasti ei pöörata müügimeestele tähelepanugi, pobisetakse midagi vastuseks, mõni väljendub ka käredamalt, ent vaid harva läheb keegi nendega laua taha lepingut sõlmima. Ja miks peakski? Neid teenuseid vajab niikuinii igaüks ja neil ettevõtetel on olemas esindused, kuhu endale sobival ajal pöörduda.

Erakonna kontorisse vaevalt keegi niimoodi sisse astub, ent polegi vaja: poliitikuid ja nende sõnavõtte pole võimalik vältida isegi siis, kui tahaks. Kui ei otsusta just täielikus infosulus elamise kasuks. Et sama jutu taustaks ka tasuta pastakas pihku surutakse, ei muuda (loodetavasti) kellegi seisukohti või valimiseelistust.

Hiljuti kirjeldas üks sügiseste valimiste eel kampaaniatelgis möödujaid püüdnud noorpoliitik oma kogemust niimoodi: niisama seismine ei kõneta valijat, agressiivne lähenemine jällegi pelutab. Miks siis seda ikkagi tehakse?

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud