Eesti uudised

Kaardimaksete katkestuse tõttu kahju saanud kliendid saavad SEB-st abi, Swedbankist mitte

Delfi 23.07.2018, 18:56

Eilsete kaardimakseprobleemide valguses tekib küsimus, et kes klientidele võimalikud kahjud korvab.

"Info tõrgete kohta levis kiiresti ja uudis jõudis erinevatesse kanalitesse. Netsi-poolseid kaardimakse-tõrkeid esineb siiski harva ja viimane nende poolne katksetus oli veebruaris. Meie paneme sellekohase info tavaliselt üles oma kodulehele ja sotsiaalmeediasse, kust meie kliendid kõige enam infot otsivad," ütles SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas Delfile.

Allas ütleb, et kui klient on saanud reaalset kahju kaardikatkestusest, võetakse iga esitatud kaasus menetleda.

Swedbanki klienditeeninduse juht Ede Raagmentsa sõnul vastutab eilsete kaardimakse-tõrgete eest süsteeme pakkuv Nets Estonia. Samuti soovitab ta inimestel kaasas kanda ka sularaha.

Refereeritud artikli täistekst Delfis.

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud