Eesti uudised

Kohusetundlikult arveid tasunud klient sai Elektrilevi vea tõttu 200-eurose lisanõude

Delfi Kasulik 07.08.2018, 12:55

Tiina (nimi muudetud) rääkis Delfile, kuidas ta tegi seitse kuud tagasi uue liitumise Elektrileviga ning elektrikasutamist pidi edastama kaugloetav elektriarvesti.

"Kõik kuud said arved kenasti tasutud," räägib naine. Kuid augusti alguses tuli talle ebameeldiva üllatusena 200-eurone lisaarve.

Selgus, et kaugloendur polnud mingil põhjusel õigesti töötanud ning seetõttu saabusid kliendil arved, kus oli prognoositav elektri kasutamise hulk. "Mina ei suutnud seda kuskilt välja lugeda, et need on prognoositud arved," nentis naine, kes on pettunud, et peab firma vea tõttu rohkem raha välja käima.

Loe Delfi Kasulikust, millega põhjendas 200-eurost nõuet Elektrilevi.

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud