Seisukoht

Seisukoht | Miks buss võib?

Laur Uudam, arvamustoimetaja 11.09.2018, 17:39

Eesti teedel on mõned teistest võrdsemad. Ei pea siin silmas mitte teistest mööda kihutavaid politseiautosid või vilkurite saatel riigiasjus ühest kohast teise kiirustavaid poliitikuid. Piirkiirusega sõitja jääb igal pool jalgu hoopis bussidele. Olgu see siis 90 või 110 alas, ikka kütab tavaliiklejast mööda mõni liinibuss, üks uhkem kui teine.

Need möödasõidud pole mingid erandid, vaid kindel reegel. Kiire sõit meeldib kindlasti ka reisijaile, kes tahavad võimalikult kärmelt sihtkohta saada. Kui suvel võib kihutamisest lõbu tunda, siis talvel on tuisu ja libedaga näha lihtsalt kraavi sõitnud või suisa külili busse. Võta nüüd kinni, kas tegu on teehooldajate lohakuse või hoopis liiga ulja sõiduga.

Busside sõidustiilist on näha, et nende juhtide arvates on neile kõik lubatud. Ei räägi siin linnaliinibusside peatustest pimesi väljakeeramistest, vaid maanteekuningate manöövritest: ähvardavast eessõitja tagumikus sõitmisest või 110ga kulgejast otsekui mängeldes möödumisest. Uudistest on näha olnud, et vahele jäävad bussijuhid vaid puhumisreididel või liiga logude liiklusohtlike busside tõttu, mitte kunagi aga kiirustamise pärast. Sõitjate huvid ennekõike?

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud